בוגבו בי 6 מול סייבקס מיוס 3 מהי העגלה הטובה ביותר לשנת 2022

איזה עגלה טובה ומוצלחת יותר הבוגבו בי 6 או הדגם החדש של סייבקס הסייבקס מיוס 3

מדובר בשני מותגי העגלות המובילים בעולם בוגבו ההולנדית וסייבקס הגרמנית חשוב לציין ששתי העגלות מיוצרות בסין. עד לפני כמספר שנים המלכה הבלתי מעורערת של עגלות התינוק הייתה הדגם בי 5 של חברת בוגבו ששודרגה לפני כשנה לדגם בוגבו בי 6 מדגמי הבי של בוגבו נמכרו מיליוני יחידות בעולם ואלפי יחידות בישראל . חברת סייבקס הגרמנית החלה  לשווק את דגם המיוס הדגם הראשוני נקרא מן הסתם מיוס 1 ולאחריו הושקו שני דגמים נוספים ומשודרגים המיוס 2 והמיוס 3 החדשנית והעדכנית ביותר. דגמי המיוס של סייבקס נתנו פייט משמעותי לדגמי הבי של בוגבו היות ששתי העגלות יושבות על אותה המשבצת של עגלות אורבאניות קומפקטיות,קלות ונוחות.

בוגבו בי 6 מול סייבקס מיוס 3

לדגמי המיוס היו כמה יתרונות בולטים על דגמי הבוגבו בי כגון: פגוש קידמי לטיולון,גגון הצללה ענק, פתחי אוורור באמבטיה ובטיולון . הבוגבו בי 6 בשונה מהבי 5 מגיעה משודרגת עם פגוש קדמי לטיולון,גגון הצללה ענק ופתחי אוורור באמבטיה מה שצמצם את את היתרונות של המיוס על הבוגבו.

הדגם החדש והמתקדם של של Cybex Mios מחליף את הדגם מיוס 2 מרבית התכונות והמאפיינים של הדגם הקודם של החברה נשמרו ואף שופרו, החל ממזרן נעים וכרית מפנקת לתינוק ועד עגלה שמתקפלת במהירות ביד אחת ונוחה לתפעול עבורכם. עגלת סייבקס מיוס 3 Cybex Mios היא עגלה מושלמת לעיר, בעיצוב קומפקטי, חכם, ונוח.

 כמה שיפורים מעניינים הראשון הוא מנגנון רצועות משופר בטיולון סייבקס ייצרו מנגנון רצועות אוטומטי שדומה למנגנון קשירה של כסא בטיחות כמו כן נוסף פתח אוורור נוסף לאמבטיה של העגלה

טבלת השוואה בין בוגבו בי 6 לסייבקס מיוס 3 

דגם עגלה:BUGABOO BEE 6CYBEX MIOS 3
רשת אוורור באמבטיה
גגון XXL לאמבטיה
מזרן נושם באמבטיה
אמבטיה קשיחה אטומה
יותר לרוח ואבק ומגינה
ממכות שהעגלה יכולה לספוג
אמבטיה מתקפלת לאחסון
בגמר השימוש
טיולון דו כיווני
ניתן לקפל עם הטיולון
לשני הכיוונים
*רק לכיון הנסיעה
מדרך רגליים מתכוונן לטיולון
מושב יצוק מפלסטיק *עשוי מרשת
יש פגוש/ מעקה לטיולון
גגון XXL לטיולון
רשת אוורור בגגון הטיולון
בדים שליפים לכביסה
ידית טלסקופית להורים עם
הבדלי גובה שגם מקלה
בעליה וירידה ממדרכות
קיפול ביד אחת
נעמדת לאחר הקיפול
מידות במצב מקופלאורך 90 ס"מ רוחב 46.5 ס"מ
גובה 36 ס"מ 
אורך 63 ס"מ רוחב 50 ס"מ
גובה 30 ס"מ 
מידות במצב פתוחאורך 91-109 ס"מ רוחב 50 ס"מ
גובה 112 ס"מ
אורך 93-85 ס"מ רוחב 50 ס"מ
גובה 108 ס"מ
משקל שלד וטיולון10.5 ק"ג 9.9 ק"ג
מחיר לסט קומפלט יחד אמבטיה וטיולון4500-5250 ש"ח בהתאם לצבע השלד וסוג הבד 4690-5490 ש"ח בהתאם לצבע השלד וסוג הבד

עוד מאפיינים חשובים של העגלות – בוגבו בי 6 נגד סייבקס מיוס 3 

סייבקס מיוס 3 

סייבקס מיוס 3 

רתמות קשירה מרופדות 

מנח רגליים מתכוונן 

4 מצבי שכיבה ישיבה 

טיולון עם מצב שכיבה

קיפול קל וקומפקטי ביד אחת 

בדים איכותיים ומונעי הזעה 

לכל ארבעת גלגלי העגלה בולמי זעזועים המבטיחים נסיעה רכה ונוחה.

רוחב עגלה של 50 ס"מ בלבד המאפשר שימוש נוח במרחב העירוני

גגון ארוך במיוחד 

מערכת רתמות חדשנית 

סל אחסון נגיש ונוח

לשימוש מגיל לידה מומלץ להשתמש באמבטיה של סייבקס מיוס 3 מדגם LUX  אותה אמבטיה המוכרת לנו מדגם המיוס 2 בתוספת פתח אוורור נוסףשמגיעה עם מזרן השכיבה ופתחי האוורור המאפשרים זרימת אוויר מקסימאלית .
בסיום השימוש באמבטיה ניתן לשטח אותה בקלות לצרוך אחסנה 

בוגבו בי 6 

בוגבו בי 6 

התאמה אולטימטיבית לתינוקות מגיל 0+ (כולל סל שכיבה וטיולון).

בדי MESH נושמים שמתאימים לכל אקלים.

מושב ארגונומי שגדל עם הילד כולל פגוש לבטיחות מירבית.

גגון ענק עם חלון Peekaboo (חלון רשת) להצצה ואוורר.

מתקפלת בחתיכה אחת, ביד אחת ונשארת לעמוד לאחר הקיפול.

סלקל תואם 

בעזרת סוג מתאמים לסלקל (שמיוצרים על ידי בוגבו וסייבקס ונמכרים בנפרד) ניתן לחבר לעגלה סלקלים של החברות הבאות: סייבקס, ג'ואי,מקסי קוזי,בי סייף ונונה.

לחברת סייבקס ליין נרחב של סלקלים שניתן להתאים לעגלה בעזרת המתאמים אבל ניתן גם להתאים סלקלים טובים יותר וזולים מבית ג'ואי אנגליה.

חברת בוגבו וחברת נונה חברו יחדיו והוציאו לשוק סלקל של נונה בעיצוב של בוגבו בשם טרטל AIR  הסלקל מיוצר על ידי חברת נונה ועומד בתקן R129 (i-size) התקן האירופאי החדש והמחמיר ביותר בעולם, נבדק במעבדות ADAC וקיבל ציון GOOD (1.8)חשוב לשים לב שהציון הגבוה של הסלקל הוא בשימוש עם בסיס איזופיקס בלבד.גם לבוגבו ניתן להתאים סלקלים טובים יותר וזולים מבית ג'ואי אנגליה.

מבחן שבעת הפרמטרים החשובים בבחירת עגלה לתינוק.

קומפקטיות ונוחות קיפול – במבחן הקומפקטיות ונוחות הקיפול הסייבקב מיוס 3 מנצחת בענק שלד העגלה מתקפל לקיפול קטן וקומפקטי עם ובלי מושב הטיולון קיפול העגלה נעשה ביד אחת בקלות ובזריזות 

משקל – הסייבקס מיוס 3 קלה יותר מעגלת בוגבו בי 6 

אמבטיה (סל שכיבה) – למיוס 3 אמבטיה קשיחה אטומה יותר לרוח ואבק ומגינה ממכות שהעגלה יכולה לספוג.

איכות הבדים – אין ספק שבמבחן זה הבוגבו בי 6 מנצחת בענק הבדים של הבוגבו בי 6 עבים יותר ונעימים יותר למגע.

נוחות נסיעה – לבוגבו בי 6 גלגלים גדולים יותר בקוטר של 17 אינצ מה שמקנה לא איכות נסיטה טובה יותר של המיוס 3

טיולון העגלה – לבוגבו בי 6 מושב יצוק מפלסטיק לעומת מושב עשוי רשת במיוס 3 מושב יצוק מפלסטיק מעניק נוחות טובה יותר לגב התינוק

מחיר – הבוגבו בי 6 זולה יותר מהסייבקס מיוס 3 

מתוך שבעת הפרמטרים שבדקנו הבוגבו בי 6 מנצחת בארבעה והיא ללא ספק טובה יותר המסייבקס מיוס 3 במידה וחשובה לכם נוחות הקיפול והקומפקטיות של העגלה הסייבקס מיוס 3 תתאים לכם יותר.

אם בכל זאת החלטתם לרכוש את אחת מעגלות היוקרה תוכלו לחסוך את פערי התיווך המוגזמים של יבואני עגלות לתינוק ולרכוש עגלה ביבוא מקביל במחיר זול יותר משמעותית .

מה המשמעות של יבוא מקביל וכיצד הוא מוזיל את מחיר המוצר ויוקר המחייה?

יבוא מקביל מתייחס ליבוא מוצרים בעלי מיתוג, אמיתיים ולא מזויפים, אשר נוצרו על ידי היצרן, ומופצים בשוק החופשי ללא במקביל להפצתם על ידי היבואן הרשמי. באמצעות יבוא מקביל מיובאת סחורה בעלת רמה ואיכות הזהה באיכותה לסחורה של היבואן הרשמי. היבוא המקביל נרכש ממפיצים שונים ברחבי העולם ודרך מי שמפיץ אותו ישירות מהיצרן המקורי במדינה אחרת.

היתרון הבולט של יבוא מקביל הוא עידוד שוק חופשי ותחרותי, ומניעת בלעדיות, ומונופוליזם. מחירי המוצרים ביבוא המקביל יהיו נמוכים יותר משמעותית ממחירי היבואן הרשמי, והוא יסייע בהורדת המחירים במדינות בעלי יוקר מחיה גבוה כמו בישראל.

היבואן ביבוא מקביל רוכש סחורה של היבואן הרשמי במחיר נמוך במקום אחר בעולם, ומוכר אותה בישראל, במחיר זול יותר ממחיר היבואן הרשמי.

חשוב לציין שעגלות תינוק שמיובאות לישראל ביבוא מקביל עוברות את אותן הבדיקות (מכון התקנים, משרד הכלכלה ועוד..) שעוברות עגלות של היבואן הרשמי מדובר במוצר זהה לחלוטין במחיר משתלם יותר.

אחריות על המוצרים שנמכרים ביבוא מקביל לא נופלת ולפעמם אף טובה יותר מאחריות של היבואן הרשמי.

לסיכום 

מדובר בשתי עגלות אורבאניות ממותגות ויקרות שמכוונות להורים שמחפשים עגלה אורבאנית קטנה עם סטייל ומיתוג בינלאומי הבוגבו בי 6 היא עגלה חזקה יותר ואיכותית יותר שרוב הסיכויים תשרוד זמן רב יותר הסייבקס מיוס עגלה קטנה וקומפקטית יותר אבל היא יקרה יותר ובדגמים הקודמים של העגלה המיוס 1 ו 2 היו מספר לא מעט של תקלות במנגנון הקיפול של העגלה ובידית שינוי מצבי הגב של הטיולון שנוטה להישבר.

באתר האינטרנט שלנו תוכלו לרכוש עגלות של בוגבו וסייבקס במחיר מעולה עם משלוח חינם לכל רחבי הארץ.

שינוי גודל גופנים