סייבקס מיוס 2 רוז גולד: סקירת מוצר פרמיום

אחת החברות הטובות ביותר בעולם לעגלות ילדים היא חברת סייבקס הגרמנית (Cybex). דגמי סייבקס מיוס (Cybex Mios) הפכו במהרה לדגמים מבוקשים לא רק כאן אצלנו בישראל, אלא בכל העולם. העגלה נוחה במיוחד גם עבור התינוק שיושב או שוכב על מזרן מפנק וכרית פנימית נעימה, וגם עבורכם ההורים שנהנים מעגלה קלה לתפעול ולקיפול מהיר ביד אחת. עגלת סייבקס מיוס 2 רוז גולד היא עגלה אורבנית שמותאמת היטב לחיים בעיר, ומעבר לסטייל והאלגנטיות שלה היא גם אחת הטובות ביותר שאפשר למצוא בתחום העגלות לתינוקות. 

קצת על סייבקס מיוס 2 רוז גולד

סייבקס היא חברה גרמנית והעגלות שלה הן מהנמכרות ביותר באירופה. בניגוד למזג האוויר החם שלנו בישראל, האקלים באירופה קר יותר, הקיץ קצר והחורף ארוך. אנחנו מתעכבים על הנושא הזה משום שעגלות רבות שתוכננו באירופה מותאמות למזג האוויר שלהם ופחות לאקלים שלנו. 

אם פעם הלכתם ברחוב וראיתם הורה עם עגלה שמכוסה בחיתול בד כדי להגן על הפעוט מהשמש הקופחת בקיץ הארוך שלנו – עגלת סייבקס מיוס 2 רוז גולד מייתרת את הפעולה הזו. העגלה מותאמת למזג האוויר שלנו גם בגגון הגדול שלה וגם באפשרות להסיר את הריפוד במשענת הגב שהופכת לרשת אוורירית שמאפשרת זרימת אוויר למניעת הזעה. העגלה הזו היא פתרון מצוין עבור תינוקות ופעוטות שנוטים להזיע יותר ממבוגרים בניסיון לצנן את חום הגוף, ובמיוחד לתינוקות שסובלים מהזעת יתר.  

סייבקס מיוס 2 רוז גולד

שלדת העגלה

עגלת סייבקס מיוס 2 רוז גולד היא אחותה העירונית והקלילה יותר של דגמי סייבקס פריאם הגדולים יותר, והדגם המשופר לעומת סייבקס מיוס הקודם. השלדה בצבע רוז גולד מעניקה סטייל אלגנטי שרק מוסיף לכל המעלות האחרות של העגלה, והנה הנתונים במספרים:

המשקל הכולל של העגלה: 9.9 ק״ג.

אורך במצב פתוח: 86.5 ס״מ עד 94.5 ס״מ.

רוחב במצב פתוח: 50 ס״מ.

גובה הידית: 96 ס״מ עד 107 ס״מ.

אורך במצב מקופל: 75 ס״מ.

רוחב במצב מקופל: 50 ס״מ.

גובה במצב מקופל: 33 ס״מ.

רוחב השלדה 50 ס״מ מצוין עבור משפחות שגרות בבניין שיש בו מעלית ישנה קטנה יותר מהמידות שנהוגות בבנייה חדשה. גם אם הרכב שלכם קטן ומקום האחסון מוגבל העגלה הזו היא הפתרון הנכון. 

סייבקס מיוס 2 רוז גולד

אמבטיית העגלה

לסייבקס מיוס 2 רוז גולד אמבטיה נוחה שמצליחה להתעלות על הדגם הקודם. צוות המחקר והפיתוח של החברה שיפר את נוחות השכיבה במזרן באופן משמעותי ונוספו עוד פתחי אוורור שמאפשרים זרימת אוויר באופן מיטבי. בדומה לדגם הקודם, גם בדגמי מיוס 2 אפשר לשטח את האמבטיה בתום השימוש לאחסון קל ונוח (סייבקס מיוס 3). 

הטיולון

משקל הטיולון ללא השלדה בדגם סייבקס מיוס 2 נחשב לקל, 3.7 ק"ג, דומה לדגם הקודם. ניתן לקבל את העגלה ביד אחת ביחד עם הטיולון, כך שיציאה וכניסה לרכב הן פעולות פשוטות, ואם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית גם המעבר אל ומהאוטובוס או הרכבת הופכים למשימה קלה ביחס לחלק מהעגלות האחרות שיש בשוק. בתום השימוש ניתן לאחסן את הטיולון שהופך לקומפקטי, ואם כבר הרעפנו מחמאות על הקיפול ביד אחת אז נחמיא גם לשינויי מצב מישיבה לשכיבה ולהיפך. גם את הפעולה הזו ניתן לעשות ביד אחת בלחיצת כפתור שנמצא בגב המושב. 

נוסיף כאן עוד מחמאה שנוגעת לאקלים החם בישראל עם ציון לשבח לגב הטיולון שעשוי מרשת אוורירית נושמת. באופן הזה התינוק לא יזיע בגב מכיוון שמתאפשרת זרימת אוויר טובה. גם מנח הרגליים ניתן לכוונון כך שלפעוט שלכם מובטחת נוחות מקסימלית. 

סייבקס מיוס 2 רוז גולד

כל היתרונות של סייבקס מיוס 2 רוז גולד

עגלת תינוק סייבקס מיוס 2 רוז גולד היא מוצר בקטגוריית פלטינום של החברה, וככזו יש לה יתרונות רבים מאוד, הנה העיקריים שבהם:

ארבע ב-1: עגלת סייבקס מיוס 2 היא עגלה בקטגוריית ארבע ב-1, היא כוללת טיולון שמיד נפרט עוד על יתרונותיו, אמבטיית שכיבה ייעודית, מערכת לנסיעה, ומיטת תינוק LUX או LITE. שימוש במערכת הנסיעה מתאפשר על ידי רכישת מוצרים משלימים של סייבקס או של GB.  

כיוון הנסיעה: בדומה לדגם הקודם, גם עם עגלת סייבקס מיוס 2 אפשר לבחור את כיוון הנסיעה בקלות רבה בשלב הטיולון. אתם יכולים לבחור אם הילד שלכם יהיה עם פניו לכיוון שלכם או עם הגב אליכם. בכל מצב, עם הפנים אליכם או נגדכם, קיפול הטיולון תמיד יהיה בעדכם – עם יד אחת באופן פשוט, מהיר, וקל. גם ידית הדחיפה של העגלה מתכווננת, והיא מגיעה לגובה העגלה במצב הפתיחה המקסימלי. 

זווית המושב: אם בעגלות לא מעטות שנחשבות לאהובות ופופולריות יש שלושה מצבי ישיבה ושכיבה, סייבקס מיוס 2 רוז גולד מגיעה עם ארבעה מצבים בשלב הטיולון. במצב ישיבה בטיולון יש גם ידית אחיזה לפעוט. גם את זווית מנח הרגליים לפעוט ניתן לשנות כדי שיהיה לו או לה הכי נוח שאפשר, ולבחור אחד משלושה מצבים של משענת הרגליים. חמש הנקודות לרתמות הקשירה מבטיחות מושב עם רמת בטיחות מקסימלית באבטחת התינוק לטיולון תוך כדי נסיעתו בעגלה. 

גגון השמש: הגגון ארוך מאוד ביחס לעגלות אחרות בשוק והוא מגיע כמעט עד לידית האחיזה בכיסא הטיולון, מה שהופך אותו לאחד הטובים ביותר בשוק כיום. גגון השמש מספק הגנה ברמת UPF50+ והשילוב בין אורכו לרמת ההגנה מבטיח שלא תצטרכו להצטרף להורים שמוסיפים חיתול בד לא נושם ולא מאוורר. את ריפוד הטיולון ניתן להסיר ולהושיב את הפעוט על המושב כשהוא מאוורר. בקיץ הארוך והחם שלנו כניסת האוויר הזו חיונית מאוד.

מערכת קפיצים: מערכת הקפיצים של העגלה מסייעת למנוע תזוזות פתאומיות שעובדת באופן יעיל בדרכים עירוניות. 

גלגלים מתקדמים: הגלגלים של עגלת סייבקס מיוס 2 רוז גולד מצוידים בבולמי זעזועים מתקדמים, כך שהנסיעה חלקה ויציבה עבור הפעוט. בלם העצירה נוח ונגיש וניתן להפעיל אותו על ידי לחיצה אחת עם הרגל. גודל הגלגלים מותאם לרחובות העיר שבהם ההורים צריכים לפלס את דרכם בין מעברים צרים ובמדרכות צפופות. 

עיצוב ארגונומי: התינוק או התינוקת שלכם יכולים להניח את הרגליים באופן נוח וטבעי הודות לעיצוב הארגונומי של העגלה. 

סל האחסון: סל אחסון נוח לגישה נמצא בתחתית העגלה. 

צבעים: עגלות סייבקס מיוס 2 מגיעות במבחר צבעים כמו אפור, שחור עמוק, אדום, גוונים שונים של כחול, חאקי וצהוב, לצד עיצובים מיוחדים ומהדורות מוגבלות בצבעים מרשימים שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר. 

עיצוב עטור פרסים: כבר בדגם הקודם, בשנת 2017, עגלת סייבקס מיוס זכתה בפרס על העיצוב ובדגם סייבקס מיוס 2 רוז גולד הסטייל הלך אפילו כמה צעדים קדימה. השופטים שהעניקו את הפרס לעגלה ציינו אותה כמעוצבת בתחכום שמתאים לילדים, קלת משקל, נוחה, והכי חשוב עבורכם – אמינה. השופטים התרשמו מקלות הקיפול של העגלה, המבנה היציב שלה, ושפע אפשרויות ההתאמה האישית. 

כדי למצוא חסרונות בדגמי מיוס 2 של סייבקס נצטרך לעבוד ממש קשה ואכן אין כאן חסרונות משמעותיים, למעט אולי נושאים של העדפה אישית. ייתכן שהגלגלים הקטנים פחות יתאימו למגורים במושב או במקום שבו ישנן הרבה דרכי עפר משובשות. 

קצת על חברת Cybex הגרמנית

סייבקס החלה את דרכה ב-2005 כחברה עצמאית שהתמחתה במוצרים שמוכרים בארץ כסלקלים והמשיכה להתפתח בתחום כסאות בטיחות לילדים, עגלות ילדים, ומנשאים. ב-2014 התמזגה סייבקס עם Goodbaby International שבסיסה בסין ויש לה משרדים בהונג קונג, בפראג, ובערים הגרמניות ביירוית וקולמבך. מאות עובדי החברה מפתחים, מייצרים, ומשווקים את מוצריה ברחבי העולם, והמוצרים נכללים באופן קבוע בדירוגים של ציוד התינוקות והילדים הטובים והבטוחים בעולם, לצד המלצות רבות הן מגופים שבודקים את המוצרים והן מהורים שרכשו אותם. 

סייבקס מיוס רוז גולד 2 – השורה התחתונה

הנה סיכום קצר של כל היתרונות של עגלת סייבקס מיוס רוז גולד 2: גגון השמש נחשב לאחד הטובים בשוק מבחינת אורכו ורמת ההגנה שהוא מספק. הריפוד בטיולון ניתן להסרה כך שהפעוט יושב מאוורר בחודשי הקיץ החמים. כיוון הנסיעה ניתן להחלפה בקלות ואת העגלה עצמה ניתן לקפל ביד אחת. ידית הדחיפה מתכווננת ומגיעה לגובה העגלה, זווית המושב ניתנת לשינוי ויש ארבעה מצבי שכיבה וישיבה. במצב ישיבה יש לתינוק ידית אחיזה, וגם את מנח הרגליים ניתן לשנות בין שלוש אפשרויות לנוחות מקסימלית של התינוק. הרתמות בטוחות ובכל גלגל יש בולם זעזועים. בלם העצירה נגיש וסל האחסון נוח (עגלות לתינוק). 

משפט אחרון לסיכום: עגלת המיוס משדרת אלגנטיות וסטייל, אך הרבה יותר חשוב מהמראה – העגלה בטוחה עבור התינוק, נוחה גם לו וגם לכם, היא קלה ואיכותית, כך שאין כל פלא על כך שהורים רבים נותנים לה ציון של חמישה כוכבים. 

שינוי גודל גופנים