סייבקס פריאם 4 סקירת מוצר Cybex Priam 4

לרכישה במחיר מעולה לחצו כאן

סייבקס פריאם 4 שחור
סייבקס פריאם 4 שחור

סייבקס פריאם 4 במאמר זה נסקור את הדגם החדש והמשופר של עגלת התינוק פריאם Priam מבית סייבקס Cybex גרמניה הפריאם 4 מחליפה את הדגם הנוכחי הפריאם 3 ומציעה מגוון שיפורים ושינויים עליהם נלמד בהמשך אבל לפני שנתחיל בסריקה כמה מילים על חברת סייבקס Cybex.

חברת סייבקס מייצרת מגוון מוצרי תינוקות : מושבי בטיחות, מנשאים לתינוקות, כיסאות אוכל, טיולונים ועגלות תינוק מגיל לידה בדגש על רמת בטיחות גבוהה והתאמה לאורח החיים העירוני.

בשנת 2014 התמזגה סייבקס הגרמנית עם ענקית מוצרי התינוקות הסינית Goodbaby International Holdings Limited האחרונה היא חברה ענקית עם רקורד מרשים של למעלה מ 25 שנה.

עגלת הפריאם היא העגלה המפוארת והגדולה ביותר מליין העגלות של סייבקס היא איננה עגלה אורבנית בדומה לסייבקס מיוס ומה שמאפיין אותה זה גלגלים גדולים ומרכב גדול במיוחד. מדובר בעגלה יחסית כבדה וגדולה.

שידרוגים בפריאם 4 לעומת הפריאם 3

אמבטיה (סל שכיבה)

השידרוג העיקרי הוא גובה האמבטיה (סל השכיבה) של העגלה שגבוה משמעותית מהדגם הקודם. הגבהת האמבטיה נעשית בעזרת מתאמים מיוחדים שמגביהים את מרכב האמבטיה והופכים את הגישה לתינוק לנוחה הרבה יותר ללא צורך להתכופף אליו.

השידרוג השני והפחות משמעותי הוא הוספת כיס אחסון בחלק האחורי של האמבטיה שמשמש לאחסון שארית הבד שנוצרת לאחר פתיחת פתח האיורור האחורי של האמבטיה.

מושב הטיולון

רצועות הקשירה של הטיולון עברו שידרוג והתפעול שלהם דומה לתפעול רצועות קשירה של כיסא בטיחות או סלקל וניתן לשנות את אורך הרצועות במשיכה אחת פשוטה.

שלדת העגלה

אין שוני בשילדת העגלה בין שני הדגמים

מאפיינים נוספים של הפריאם 4:

שלדת העגלה מתחברת עם סל שכיבה, סל קל (נרכש בניפרד) ומושב טיולון – כך שתוכלו לעמוד בכל אתגר כשאתם מטיילים עם ילדך.
קיפול ביד אחת – פונקציה זו מאפשרת לכם להשכיב את המושב או לקפל את העגלה עם שימוש ביד אחת תוך שמירה על התינוק קרוב אליכם.
מושב טיולון דו כיווני מסתובב – שנו בקלות את כיוון מושב הטיולון כך שיתאים למצב הרוח של ילדכם בין אם הם מחפשים קשר עין ישיר אתכם, או שמתחשק להם לגלות את העולם לפניהם – החלפת כיוון המושב היא פשוטה ומהירה.
מנח רגליים מתכוונן – מנוחה ורגיעה תוך כדי תנועה, שלושת מצבי מנח הרגליים כדי למצוא את התנוחה הנוחה והמושלמת עבור ילדך.
גגון שמש XXL – אין כמו צל מצנן בימים חמים האריכו את גגון ה- XXL UPF50+ הוא עמיד במיוחד ובנוי כדי להגן על ילדכם מפני קרני השמש, רוחות וגשם.
בולמי זעזועים בכל הגלגלים – ארבעת בולמי הזעזועים בעגלה מבטיחים נסיעה נוחה, רכה ושקטה.
בדים רכים ומפנקים, מעניקים חמימות ורוך לתינוק.
עריסה קלה ונוחה להתקנה, כוללת שני פתחי אוורור / הצצה בחזית העגלה.
מזרון נושם – המזרן החדש עשוי קצף רך , 100% כותנה.
גלגלים מסתובבים ניתנים לנעילה, מאפשרים נסיעה בדרך משובשת, מדרגות וחול ים.
סל אחסון גדול במיוחד, ידית דחיפה מתכווננת, פגוש נשלף.

מתאים לתינוקות מגיל לידה ועד משקל של 22 ק”ג (גיל 4 בערך)

אורך83-92 ס"מ

גובה ידית99.5-109 ס"מ

משקל13.2 ק"ג

רוחב60 ס"מ

לסיכום עגלת תינוק פריאם 4 היא עגלת תינוק יוקרתית ומעוצבת אבל יש לקחת בחשבון שהיא עגלה גדולה וכבדה שלא מתאימה לאורח החיים העירוני.


		
שינוי גודל גופנים