עגלת תינוק סייבקס מיוס: סקירת מוצר

חברת סייבקס הגרמנית (Cybex) מוכרת כאחת החברות הטובות ביותר בעולם לעגלות ילדים נוחות ובטוחות, כך שאין פלא שעגלת סייבקס מיוס – Cybex Mios הפכה לאחת העגלות הנמכרות ביותר בעולם, וכמובן גם אצלנו כאן בישראל. עגלות מיוס של סייבקס הן פרקטיות במיוחד בנוחות הכי טובה שאפשר למצוא בתחום עגלות לתינוק. הנוחות היא לא רק לתינוק שמתפנק על מזרן נוח במיוחד וכרית פנימית, אלא גם לכם ההורים שיכולים לקפל את העגלה בפשטות ובמהירות ביד אחת (סייבקס מיוס 3). 

קצת על עגלת תינוק סייבקס מיוס

העגלה של סייבקס מיוצרת בחברה שיושבת בגרמניה והיא נמכרת מאוד באירופה. אירופה כידוע, בעיקר המדינות שבצפון היבשת, התברכה באקלים קריר יותר מהמדינה הקטנה במזרח התיכון שנקראת ישראל. אם זה לא התינוק הראשון שלכם אתם בוודאי מכירים את זה מעגלות קודמות שהיו ברשותכם – יש צורך לכסות את אמבטיית העגלה כדי לספק לתינוק הגנה מפני השמש. ואם עדיין אינכם הורים, בוודאי כבר נתקלתם בהורים עם עגלות מכוסות בחיתול בד בחום הכבד של הקיץ שפעם נקרא ״חום יולי-אוגוסט״, והיום הוא מגיע גם לספטמבר ואוקטובר. 

עגלת תינוק סייבקס מיוס דווקא מצליחה להתאים לאקלים הארץ-ישראלי הפחות ממוזג שלנו לעומת אירופה לאורך רוב השנה. תינוקות נוטים להזיע יותר בניסיון להתקרר, כך שהעגלה הזו יכולה להיות פתרון טוב, במיוחד אם מדובר בתינוק שסובל מהזעה. 

שלדת העגלה

עגלת סייבקס מיוס היא אחותה העירונית והקלילה יותר של דגמי סייבקס פריאם הגדולים יותר, והנה הנתונים במספרים:

משקל השלדה: 5.4 ק"ג

גובה שלדה במצב מקופל: 75 ס"מ

רוחב שלדה במצב מקופל: 50 ס"מ

עומק שלדה במצב מקופל: 39 ס"מ

גובה מרבי במצב פתוח: 108 ס"מ (1.08 מטר)

רוחב גלגלים במצב נסיעה: קדמיים 45 ס"מ, אחוריים 39 ס"מ

רוחב השלדה במצב מקופל מצוין עבור מי שגר בבניין ישן עם מעלית קטנה לעומת הסטנדרט שקיים היום, וכן עבור מי שברשותו רכב קטן ומקום אחסון מוגבל. 

עגלת תינוק סייבקס מיוס

אמבטיית העגלה 

האמבטיה שבה התינוק שוכב אינה שונה מהסטנדרט שקיים עבור משקל וגודל, ויתרונה הוא בכך שהיא ניתנת לאחסון בקלות משום שניתן לשטח אותה לאחר השימוש. 

עגלת תינוק סייבקס מיוס

טיולון העגלה: אוורירי וקל משקל

משקל הטיולון ללא השלדה נחשב לקל, 3.7 ק"ג. הוא מתקפל ביד אחת עם שלדת העגלה, כך שאם תצטרכו לקפוץ לאוטובוס או לרכבת, וכמובן לאחסן אותו בתום השימוש, הכל יהיה קל ובגודל קומפקטי. ואם כבר אנחנו עם יד אחת, אז גם שינוי מצב משכיבה לישיבה ולהיפך נעשה ביד אחת בלבד בלחיצה על כפתור בגב המושב. 

הזכרנו את האקלים החם שלנו ועכשיו זה זמן טוב להזכיר שגב הטיולון עשוי מרשת אוורירית נושמת באופן שמונע הזעה, וכדי שלתינוק יהיה לגמרי נוח – מנח הרגליים ניתן לכיוון. 

עגלת תינוק סייבקס מיוס

יתרונותיה של עגלת סייבקס מיוס

זה יהיה הפרק הכי ארוך בסקירה הזו, פשוט כי יש הרבה יתרונות:

  • שלוש ב-1: עגלת תינוק סייבקס מיוס היא עגלה בקטגוריית שלוש ב-1, כלומר יש לה שלושה שימושים – טיולון שמיד נפרט עוד על יתרונותיו, עגלה עם אמבטיית שכיבה ייעודית, ומערכת לנסיעה. כדי להשתמש במערכת הנסיעה יש להשתמש במוצרים המשלימים של סייבקס או של GB. 
  • כיוון הנסיעה: עגלת סייבקס מיוס מאפשרת להחליף את כיוון הנסיעה באופן קל ופשוט בשלב הטיולון. הפעוט יכול להיות לכיוון פני ההורה או בניגוד לפני ההורה. לא משנה באיזה כיוון בחרתם, הטיולון ניתן לקיפול ביד אחת באופן פשוט וקל. ניתן לכוון את גובה ידית הדחיפה של העגלה והיא מגיעה לגובה העגלה בפתיחה המקסימלית.
  • זווית המושב: בטיולון ניתן גם לשנות את זווית המושב וישנם ארבעה מצבי ישיבה ושכיבה, כשיש עגלות אחרות בשוק עם שלושה מצבים בלבד. במצב ישיבה יש ידית אחיזה לפעוט. ניתן לשנות גם את זווית מנח הרגליים ולהחליף בין שלושה מצבים אפשריים. כדי שהמושב יספק בטיחות מקסימלית, ישנן חמש נקודות לרתמות הקשירה ואבטחת התינוק. 
  • גגון השמש: הגגון ארוך מאוד ביחס לעגלות אחרות בשוק והוא מגיע כמעט עד לידית האחיזה בכיסא הטיולון. לא תצטרכו להיות מההורים האלה שמוסיפים חיתול בד כאמצעי הגנה ומגן השמש מספק הגנה ברמה של UPF50. ריפוד הטיולון ניתן להסרה ואז ניתן להושיב את הפעוט על המושב כשהוא מאוורר. כניסת האוויר הזו חיונית מאוד בחודשי הקיץ הארוך והחם שלנו. 
  • עיצוב ארגונומי: העיצוב של העגלות ארגונומי באופן שמאפשר לתינוק להניח את רגליו באופן טבעי ונוח. 
  • סל האחסון: בתחתית העגלה תמצאו סל אחסון נוח קל לגישה. 
  • גלגלים מתקדמים: אם במבט ראשון הגלגלים נראים לכם מעט קטנים באופן שמעלה חשש לחוויית הנסיעה של התינוק, אז תשכחו ממה שאתם חושבים. כל אחד מהגלגלים מצויד בבולם זעזועים מתקדם, כך שהנסיעה חלקה ויציבה עבור הפעוט, ועבורכם יש גם בלם עצירה נגיש ונוח, כל מה שצריך זה לחיצה אחת עם הרגל – וזהו. הגלגלים הקטנים הם יתרון גדול עבור ההורים העירוניים שצריכים לפלס את דרכם על מדרכות צפופות ובין מעברים צרים. 
  • מערכת קפיצים: לעגלה מערכת קפיצים שמסייעת למנוע תזוזות פתאומיות ומשמעותיות שמפריעות לתינוק. כמעט אין יישוב שאין בו דרכים עם מהמורות, בליטות, בורות, ועיקולים, כך שהמערכת הזאת יעילה במיוחד. 
  • צבעים: עגלות סייבקס מיוס מגיעות במבחר צבעים כמו שחור, אדום, כחול כהה, חאקי ואפור, השלדה שחורה או כסופה, אך ישנם עיצובים ומהדורות מיוחדות ומוגבלות בעיצובים ובצבעים מיוחדים ומרשימים. 
  • פרס עבור העיצוב: בעולם של היום חוץ מהנוחות גם לאסתטיקה יש תפקיד, והסטייל של העגלה הזו זיכה אותה בפרסים כמו למשל פרס העגלה היפה בעולם בשנת 2017. השופטים הכתירו אותה כעגלה עם עיצוב מתוחכם שמותאם באופן אידאלי לילדים, אמינה, נוחה, וקלילה. העגלה הרשימה את השופטים בקלות הקיפול תוך שניות, במבנה היציב, בפונקציונליות שמציעה שפע אפשרויות של התאמה אישית, וסיכמו: העגלה הייחודית הזו משלבת יכולת ביצוע עם אלגנטיות מסוגננת.

גם אם ממש תתאמצו, תתקשו למצוא חסרונות בדגמי מיוס של סייבקס ובאמת אין כאן חסרונות משמעותיים, למעט אולי נושאים של העדפה אישית. 

קצת על חברת Cybex הגרמנית

חברת סייבקס היא יצרנית מוצרי בטיחות לילדים שמוצריה כוללים כסאות בטיחות לילדים, עגלות ילדים, ומנשאים. סייבקס החלה את דרכה ב-2005 כחברה עצמאית והתמחתה במוצרי סל-קל. בשנת 2014 התמזגה החברה עם חברת Goodbaby International שבסיסה בסין ויש לה משרדים בהונג קונג, בפראג, ובערים הגרמניות ביירוית וקולמבך. החברה מוכרת את מוצריה בכל העולם, יש לה מאות עובדים והיא מוכרת מוצרים בעשרות מיליוני אירו. מוצרי החברה נכללים דרך קבע ברשימות ודירוגים של הציוד הטוב והבטוח ביותר לתינוקות. 

חברת GoodBaby הסינית מפתחת ומעצבת מוצרי תינוקות כבר יותר מ-25 שנה, כולל מחלקת מחקר פעילה. בין המותגים המוכרים של החברה – GB כקיצור של שמה המלא, ומותגי אורביני, רולפליי, ו-Evenflo, וכמובן עכשיו גם מותגי Cybex שתחתיו פותחו דגמי מיוס. 

עגלת תינוק סייבקס מיוס – השורה התחתונה

הנה סיכום קצר של יתרונותיה של עגלת תינוק סייבקס מיוס: היא קלת משקל, הקיפול פשוט וקל שנעשה ביד אחת, יש לה גגון גדול שמעניק צל, היא מתאימה לאקלים החם שלנו בישראל, יש לה ארבעה מצבי ישיבה ושכיבה, גם מנח הרגליים מתכוונן בשלושה מצבים, כל הגלגלים מצוידים בבלם זעזועים, ידית האחיזה מתכווננת, יש אפשרות לעריסה, יש אפשרות לטיולון, הגלגלים מאפשרים מעבר במדרכות ומעברים שאופייניים לעיר, והיא מגיעה במבחר צבעים ועיצובים. 

לא מעט הורים שבוחרים בסייבקס מיוס נותנים לה דירוג של חמישה כוכבים מתוך חמש, משום שזו אחת העגלות הטובות ביותר והקלות ביותר בשוק, והיא נותנת תחרות קשה לעגלות אחרות שנחשבות למובילות בקטגוריה. גב המושב ומשענת הרגליים עשויים מרשת נושמת מושלמת למזג אוויר חם כך שלא תצטרכו לראות את התינוק או התינוקת שלכם מזיעים. תינוקות וילדים נוטים להזיע יותר באופן כללי, כך שזרימת אוויר טובה חשובה עבורם במיוחד. יש גם מגן מושב שניתן להוסיף לימים הקרירים יותר. 

לסיכום, עגלת המיוס היא יפה ונוטפת סטייל, אך הרבה יותר חשוב מזה – היא נוחה לנסיעה עבור התינוק, קלה לתפעול עבורכם, היא קלת משקל ואיכותית, עם שלדה חזקה ופונקציונליות שקשה להתחרות בה. 

שינוי גודל גופנים